Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Zábojníková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33417
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
98 s. (146 619 znaků) |
|
dc.format.extent |
3660365 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
guerillová kampaň
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
guerilla campaign
|
en |
dc.title |
Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet |
|
dc.title.alternative |
The Guerilla Marketing Project Proposal for the Hamé Sweet Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is to form a suggestion of guerilla marketing campaigns. The first part deals with theoretical resources related to new trends in marketing communication, with an emphasis on using guerilla marketing. The practical part is in the first phase dedicated to SWOT analysis, to a survey and to an analysis of the current state of the com-pany communication, including a competition communication comparision. In the last part there are based on the findings suggested four guerilla campaigns, and these undergo a cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39107
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account