Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet |
Autor: |
Zábojníková, Monika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je návrh kampaní využívajících guerilla marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky vztahujícími se k novým trendům v marketingové komunikaci s důrazem na využití guerilla marketingu. Praktická část se v první fázi věnuje SWOT analýze, dotazníkovému šetření a analýze současného stavu komunikace daného podniku včetně srovnání této komunikace s konkurencí. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuty čtyři guerillové kampaně, které jsou podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33417
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39107
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet