dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kyselá, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:41:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T01:41:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3339
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivnosti sponzoringových aktivit ve společnosti NOVO-CZ, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrhnout vhodnou metodiku měření efektivnosti sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. První část práce obsahuje rozbor teoretických poznatků, které se týkají jak samotného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se používají při jeho měření. Analytická část byla zaměřena na analýzu sponzoringu ve firmě a použití některých metod měření efektivnosti sponzoringu. Poslední část bakalářská práce byla věnována závěrečnému zhodnocení, doporučení pro management a návrh metodiky efektivního měření sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. |
cs |
dc.format |
75 s, 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1295736 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sponzoring událostí
|
cs |
dc.subject |
sponzoring příčiny
|
cs |
dc.subject |
sponzoring v médiích
|
cs |
dc.subject |
sponzoring ze zálohy
|
cs |
dc.subject |
metody měření efektivnosti sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
metodika měření efektivnosti sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
Sponsorship of events
|
en |
dc.subject |
cause marketing
|
en |
dc.subject |
sponsorship in media
|
en |
dc.subject |
ambush marketing
|
en |
dc.subject |
the methods of measuring sponsorship efficiency
|
en |
dc.subject |
the methodics of measuring sponsorship efficiency
|
en |
dc.title |
Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of sponsorship's activities'effiency in firm NOVO-CZ |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2007-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is aimed at analysis effiency of sponsorship in the firm NOVO-CZ. The main purpose was to valorize the sponsorship and to propose measuring methodics of sponsorship for firm NOVO-CZ. The first part this thesis contains the analysis of theoretical knowledge, which was concered to sponsorship, its structure and methods, which are used to measuring of sponsorship. The analytical part was aimed to analysis of sponsorship in the firm and using some of the methods of measuring effiency of sponsorship. The last part of my bachelor thesis was dedicated to valorizing, recommendation for the management and the proposal of measuring methodics of sponsorship. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6488
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|