Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o. |
Autor: |
Kyselá, Michaela
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou efektivnosti sponzoringových aktivit ve společnosti NOVO-CZ, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit sponzoring a navrhnout vhodnou metodiku měření efektivnosti sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. První část práce obsahuje rozbor teoretických poznatků, které se týkají jak samotného sponzoringu, jeho členění, tak i metod, které se používají při jeho měření. Analytická část byla zaměřena na analýzu sponzoringu ve firmě a použití některých metod měření efektivnosti sponzoringu. Poslední část bakalářská práce byla věnována závěrečnému zhodnocení, doporučení pro management a návrh metodiky efektivního měření sponzoringu pro firmu NOVO-CZ, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3339
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet