Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hanáčková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:44:47Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:44:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33241
|
|
dc.description.abstract |
Autorka se zabývá životním příběhem teprve osmnáctiletého chlapce, který nepoznal výchovu v rodinném prostředí. Okolnosti, do kterých přišel na tento svět, jej uvrhly do ústavní péče a podivná shoda náhod jej v ní "uvěznila" až doposud. Autorka se pokouší o empatický vhled do jeho mladé duše. Optikou osmnáctiletého mladíka se, spolu s lidmi, kteří určitý časový úsek vstoupili do jeho života, snaží zachytit esence toho nejdůležitějšího, co se mu dosud v životě přihodilo a očekávaný vliv těchto událostí pro život budoucí. Jednou z prioritních ambic této práce je autorčin záměr nabourat zažité stereotypy o ústavní výchově a glorifikaci rodiny i za cenu, že rodinné prostředí není funkční a nedokáže naplnit potřeby dítěte. |
|
dc.format |
90 s. (39 182) |
|
dc.format.extent |
1840948 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
osobnost člověka
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
assistance
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
human personality
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.title |
Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Philosophy of Education for Theory and Practice of Social Pedagogy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The author deals with a life story of an only eighteen years old boy, who has not experienced a family life. The circumstances, of his birth, put him into an institutional care and since that he has been "imprisoned" in it due a strange coincidence. The author is trying todescribe an emphatetic insight into his young soul. She is also trying through thee yes of a young man and people who influenced his life for a short time - to capture the essence of the most important events of his life as well as thein expecting impact on his future. One of the most important ambitions of this work is the author´s intention to remove the stereotypes connected to institutional care and glorification of a family even in the case the family environment is not functional and cannot satiry the child´sneeds. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38863
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-29 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
náhradní výchovná péče
|
cs |
local.subject |
kvalita života
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |
local.subject |
substitute care
|
en |
local.subject |
quality of life
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account