Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky
Autor: Hanáčková, Silvie
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Autorka se zabývá životním příběhem teprve osmnáctiletého chlapce, který nepoznal výchovu v rodinném prostředí. Okolnosti, do kterých přišel na tento svět, jej uvrhly do ústavní péče a podivná shoda náhod jej v ní "uvěznila" až doposud. Autorka se pokouší o empatický vhled do jeho mladé duše. Optikou osmnáctiletého mladíka se, spolu s lidmi, kteří určitý časový úsek vstoupili do jeho života, snaží zachytit esence toho nejdůležitějšího, co se mu dosud v životě přihodilo a očekávaný vliv těchto událostí pro život budoucí. Jednou z prioritních ambic této práce je autorčin záměr nabourat zažité stereotypy o ústavní výchově a glorifikaci rodiny i za cenu, že rodinné prostředí není funkční a nedokáže naplnit potřeby dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33241
Datum: 2015-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 38863


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanáčková_2015_dp.pdf 1.755Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanáčková_2015_vp.docx 17.20Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
hanáčková_2015_op.docx 22.89Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet