dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vašáková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:35:38Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3319
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy, na psychiku dětí. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 1. stupně základní školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí v období mladšího školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, je marketing a marketingový výzkum prováděný s dětmi, popis televizní reklamy a psychologie reklamy. Cílem analytické části je zjištění, zda má reklama vliv na psychiku a vnímání děti mladšího školního věku. Pro výzkum byla využita metoda sběru dat z odborné literatury a dřívějších průzkumů, zaměřených na toto téma a výzkumné sondy. Ze získaných informací je v projektové části vytvořen tzv. "manuál" pro marketingové agentury sloužící jako návod k vytvoření reklamy pro děti 1. stupně základní školy. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
3515523 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027 |
|
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
děti 1. stupně základní školy
|
cs |
dc.subject |
Tv advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
psychology of advertisement
|
en |
dc.subject |
children of primary school
|
en |
dc.title |
Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy. |
cs |
dc.title.alternative |
The influnce of advertising on children at first stage on primary school. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-04-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis aims at the research of an influence of advertising on children's psyche. Target group of respondents I have chosen are children at first stage of primary school. In theoretical part you can find a description of the psychic development of children in their junior school age period. Important points that my work deals with are marketing and marketing research practised on children, then a description of TV advertising and psychology of advertising. The aim of an analytical part is a detection if an advertising influences children's psyche and perception of children in their junior school age period. For the research it has been used the method of data collecting from scholarly literature and from previous research dealing with such a topic and research propositions. From the information obtained I have created "a manual" in a design part which serves as the instructions for creating convenient advertising for children at first stage of primary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4920
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|