Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy. |
Autor: |
Vašáková, Eva
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy, na psychiku dětí. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 1. stupně základní školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí v období mladšího školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, je marketing a marketingový výzkum prováděný s dětmi, popis televizní reklamy a psychologie reklamy. Cílem analytické části je zjištění, zda má reklama vliv na psychiku a vnímání děti mladšího školního věku. Pro výzkum byla využita metoda sběru dat z odborné literatury a dřívějších průzkumů, zaměřených na toto téma a výzkumné sondy. Ze získaných informací je v projektové části vytvořen tzv. "manuál" pro marketingové agentury sloužící jako návod k vytvoření reklamy pro děti 1. stupně základní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3319
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4920
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet