Corporate Identity politických stran
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Vágner, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:23:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3288
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Image, a to hlavně na politické scéně. Zkoumá politickou image a snaží se nalézt souvislosti mezi popularitou politických představitelů a volebními preferencemi na základě průzkumů veřejného mínění. Práce sleduje komunikaci politických stran a jejich představitelů v médiích, jejich prezentaci a analyzuje faktory ovlivňující politickou image. Dále sleduje budování image při jejich propagaci a snaží se všechny tyto jevy částečně srovnávat se zahraničními poměry. Částí této práce je také analýza literatury vztahující se k této problematice. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
1469359 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
Corporate Image
|
cs |
dc.subject |
politická image
|
cs |
dc.subject |
mediální image
|
cs |
dc.subject |
politické strany
|
cs |
dc.subject |
Corporate image
|
en |
dc.subject |
political image
|
en |
dc.subject |
medial image
|
en |
dc.subject |
political parties
|
en |
dc.title |
Corporate Identity politických stran |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Identity of political parties |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bychelor thesis deals with Corporate Image, mainly on the political scene. It investigates politic image and is trying to find relationships between popularity of the political representatives and the electoral preferences based on mass observation. This work is tracking the communication of political parties and their representatives in media, presentation of themselves and analyses factors that influence political image. It also follows building of image of political parties, the use of Corporate image in political promotion and it partially compares these features to foreign standards. Part of this work is also analysis of literature relating to this issue. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2646
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account