Corporate Identity politických stran

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate Identity politických stran

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Vágner, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:23:05Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:14Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3288
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Image, a to hlavně na politické scéně. Zkoumá politickou image a snaží se nalézt souvislosti mezi popularitou politických představitelů a volebními preferencemi na základě průzkumů veřejného mínění. Práce sleduje komunikaci politických stran a jejich představitelů v médiích, jejich prezentaci a analyzuje faktory ovlivňující politickou image. Dále sleduje budování image při jejich propagaci a snaží se všechny tyto jevy částečně srovnávat se zahraničními poměry. Částí této práce je také analýza literatury vztahující se k této problematice. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 1469359 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
dc.subject Corporate Image cs
dc.subject politická image cs
dc.subject mediální image cs
dc.subject politické strany cs
dc.subject Corporate image en
dc.subject political image en
dc.subject medial image en
dc.subject political parties en
dc.title Corporate Identity politických stran cs
dc.title.alternative Corporate Identity of political parties en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated This bychelor thesis deals with Corporate Image, mainly on the political scene. It investigates politic image and is trying to find relationships between popularity of the political representatives and the electoral preferences based on mass observation. This work is tracking the communication of political parties and their representatives in media, presentation of themselves and analyses factors that influence political image. It also follows building of image of political parties, the use of Corporate image in political promotion and it partially compares these features to foreign standards. Part of this work is also analysis of literature relating to this issue. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2646
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vágner_2007_bp.pdfBlocked 1.401Mb PDF View/Open
vágner_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
vágner_2007_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account