Corporate Identity politických stran
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Corporate Identity politických stran |
Autor: |
Vágner, Martin
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Corporate Image, a to hlavně na politické scéně. Zkoumá politickou image a snaží se nalézt souvislosti mezi popularitou politických představitelů a volebními preferencemi na základě průzkumů veřejného mínění. Práce sleduje komunikaci politických stran a jejich představitelů v médiích, jejich prezentaci a analyzuje faktory ovlivňující politickou image. Dále sleduje budování image při jejich propagaci a snaží se všechny tyto jevy částečně srovnávat se zahraničními poměry. Částí této práce je také analýza literatury vztahující se k této problematice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3288
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2646
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet