dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Biedermannová, Zlata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:22:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3287
|
|
dc.description.abstract |
Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů. |
cs |
dc.format |
57 s. , 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
704107 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009 |
|
dc.subject |
Reality show
|
cs |
dc.subject |
VyVolení 1
|
cs |
dc.subject |
VyVolení 2
|
cs |
dc.subject |
sledovanost
|
cs |
dc.subject |
identifikace cílových skupin
|
cs |
dc.subject |
Reality show
|
en |
dc.subject |
VyVolení 1
|
en |
dc.subject |
VyVolení 2
|
en |
dc.subject |
rating
|
en |
dc.subject |
target audiences identification
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2 |
cs |
dc.title.alternative |
Target group identification and their influence on viewership of TV Prima reality show VyVolení 1 and VyVolení 2. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Are we a nation of voyeurs? Do we like to watch other people's stories and we like to fol-low their privacy? Probably yes. After all the most viewed reality show VV1 was watched by over two million people daily and VV2 one million a day. Who era they who watched the reality show? How old are they? Where do they live? With who and where do they go shopping? This work will identify target audiences of VV1 and VV2. The focus will be on rating, characteristics of reality show and also marketing communication of both projects. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4847
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|