Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2
Show full item record
No preview available
Title:
|
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2 |
Author: |
Biedermannová, Zlata
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3287
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4847
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account