dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:40:04Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:40:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32431
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce jsou mimořádně nadané děti v předškolním a mladším školním věku. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá definováním pojmů nadání, talent, inteligence, modely nadání, druhy nadání. Dále je zaměřena na základní charakteristiku nadaných dětí, jejich definici, projevy chování a problémy. Práce se zaměřuje také na skupinu nadaných dětí, které jsou označovány jako "dvakrát výjimečné děti". Do této skupiny patří nadané děti se specifickými poruchami učení, s Aspergerovým syndromem a nadané děti s ADHD. Praktická část má za cíl zjistit názor rodičů nadaných dětí na nadání jejich dětí. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.format.extent |
1604144 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
talent
|
cs |
dc.subject |
nadané děti
|
cs |
dc.subject |
inteligence
|
cs |
dc.subject |
modely nadání
|
cs |
dc.subject |
druhy nadání
|
cs |
dc.subject |
projevy nadaní
|
cs |
dc.subject |
problémy nadaných dětí
|
cs |
dc.subject |
dvakrát výjimečné děti
|
cs |
dc.subject |
gift
|
en |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
gifted children
|
en |
dc.subject |
intelligence
|
en |
dc.subject |
talent models
|
en |
dc.subject |
types of talents
|
en |
dc.subject |
show of talent
|
en |
dc.subject |
problems of gifted children
|
en |
dc.subject |
twice exceptional children
|
en |
dc.title |
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Extremely Talented and Intelligent Children of Preschool and Early School Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with exceptionally gifted children in preschool and younger school age. The work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with defining the concepts of gift, talent, intelligence, talent models and types of talent. It is focused on the basic characteristics of gifted children, their definition, behaviors and problems. The work also focuses on a group of gifted children who are referred to as "twice exceptional children". This group includes gifted children with specific learning disabilities, children with Asperger syndrome and gifted children with ADHD. The goal of the practical part is to find out views of gifted children's parents on the talents of their children. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37591
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
local.subject |
Asperger's syndrome
|
en |