Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mimořádné nadání a inteligence u dětí předškolního a mladšího školního věku |
Autor: |
Dvořáková, Marcela
|
Vedoucí: |
Plšková, Alena
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce jsou mimořádně nadané děti v předškolním a mladším školním věku. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá definováním pojmů nadání, talent, inteligence, modely nadání, druhy nadání. Dále je zaměřena na základní charakteristiku nadaných dětí, jejich definici, projevy chování a problémy. Práce se zaměřuje také na skupinu nadaných dětí, které jsou označovány jako "dvakrát výjimečné děti". Do této skupiny patří nadané děti se specifickými poruchami učení, s Aspergerovým syndromem a nadané děti s ADHD. Praktická část má za cíl zjistit názor rodičů nadaných dětí na nadání jejich dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32431
|
Datum:
|
2014-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37591
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet