dc.contributor.advisor |
Durďáková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Dráb, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:39:36Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/32292
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.format.extent |
3410031 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Communication Mix of the Company Technodat, CAE - systémy, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my thesis is the analysis of marketing communication activities of the com-pany Technodat, CAE - Systems, s.r.o. The aim is to describe and analyze the current state of all marketing activities, as well as to come up with suggestions for improvement. The theoretical part is divided into a short introduction to marketing, an introduction of what marketing mix stands for and its last part, which focuses on explaining individual communication mix aspects. The practical part of this thesis introduces the company Technodat, CAE - Systems, s.r.o. and its activities. Furthermore it analyzes the marketing and commu-nication mix by means of a SWOT analysis and an opinion survey. Taking the SWOT analysis and survey results into account, and based on an overall understanding of the company's situation, the conclusion of this thesis compiles suggestions to improve the overall communication mix and increase the company's marketing efficiency. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35630
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|