Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. |
| Author: |
Dráb, Jiří
|
| Advisor: |
Durďáková, Jana
|
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32292
|
|
Date:
|
2015-02-16 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Management a ekonomika |
|
Grade for thesis and defense:
|
C
35630
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account