Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Zelinová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:47Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31781
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o využití mentoringu jako nástroje profesního rozvoje začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. V teoretické části je vymezena profese učitele v kontextu doby, kvalifikace učitele mateřské školy, jeho profesní kompetence a možnosti profesního rozvoje. Dále se práce věnuje mentoringu jako nástroji metodické podpory, uvádějícímu a začínajícímu učiteli a jejich vztahu při metodické podpoře, formami a procesem mentoringu a v neposlední řadě podporou pro začínající učitele. Praktická část zkoumá, jak vnímají začínající učitelé metodickou podporu v jejich profesním rozvoji a na jakých principech funguje metodická podpora v mateřských školách. |
|
dc.format |
94 s. (179 388 znaků) |
|
dc.format.extent |
5351485 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
metodická podpora začínajících učitelů
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
methodical support for young teacher´s
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.subject |
professional development
|
en |
dc.title |
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Mentoring as a Professional Development Tool of Pre-School Teachers in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with taking advantage of mentoring as an implement of professional development young pre-school teachers in Zlín region. In theoretical part is specified teacher´s proffesion in context of the time, teacher´s qualification, his vocational competency and chances of vocational development.Next part pays to mentoring as a implement of methodical support, inductive and young teacher and his relation over methodical support, mentoring process and forms and last but not least as support for young teachers. Practical part explores how young teachers perceive methodical support in their professional development and on what basis the methodial support in nursery school work. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38241
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
professional development
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account