Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji |
Autor: |
Zelinová, Petra
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o využití mentoringu jako nástroje profesního rozvoje začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. V teoretické části je vymezena profese učitele v kontextu doby, kvalifikace učitele mateřské školy, jeho profesní kompetence a možnosti profesního rozvoje. Dále se práce věnuje mentoringu jako nástroji metodické podpory, uvádějícímu a začínajícímu učiteli a jejich vztahu při metodické podpoře, formami a procesem mentoringu a v neposlední řadě podporou pro začínající učitele. Praktická část zkoumá, jak vnímají začínající učitelé metodickou podporu v jejich profesním rozvoji a na jakých principech funguje metodická podpora v mateřských školách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31781
|
Datum:
|
2015-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
38241
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet