Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Lepková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31769
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část nejprve vymezuje učitele a jeho role, kompetence a profesní rozvoj uskutečňující se formou dalšího vzdělávání. Poté se teoretická část zaměřuje již konkrétně na mentoring a jeho vymezení, fáze a uplatnění ve školství. Definovány jsou také základní související pojmy jako mentor a mentee. Praktická část práce se věnuje mentoringu jako nástroji profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji. Přínos kurzu mentoringu pro učitele je zkoumán pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.format.extent |
2062105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentoring
|
cs |
dc.subject |
metodická podpora učitelů
|
cs |
dc.subject |
mentor
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj učitelů
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
mentoring
|
en |
dc.subject |
methodological support of teachers
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
professional development of teachers
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Mentoring as a Professional Development Tool of Primary and Secondary School Teachers in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is concerned with mentoring as a professional development tool of teachers. The theoretical part defines a teacher and the teacher´s roles, competences and the professional development through their further education. The theoretical part then focused to mentoring and its definition, phases and application of mentoring in education. The basic related terminology like a mentor and mentee are defined too. The practical part is about mentoring as a professional development tool of primary and secondary school teachers in the Zlin region. Benefit of mentoring course for teachers is researched by a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38222
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
professional development
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account