Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji |
Autor: |
Lepková, Michaela
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část nejprve vymezuje učitele a jeho role, kompetence a profesní rozvoj uskutečňující se formou dalšího vzdělávání. Poté se teoretická část zaměřuje již konkrétně na mentoring a jeho vymezení, fáze a uplatnění ve školství. Definovány jsou také základní související pojmy jako mentor a mentee. Praktická část práce se věnuje mentoringu jako nástroji profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji. Přínos kurzu mentoringu pro učitele je zkoumán pomocí dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31769
|
Datum:
|
2015-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
38222
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet