dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Řehulková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:33:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:33:48Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3169
|
|
dc.description.abstract |
Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní reklamu. Praktická část analyzuje současnou situaci na poli outdooru, zjišťuje názory veřejnosti na billboardový svět a snaží se nastínit jeho vývoj v budoucnosti. |
cs |
dc.format |
75 stran |
cs |
dc.format.extent |
1088193 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
billboard
|
cs |
dc.subject |
venkovní reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
organizace upravující venkovní reklamu
|
cs |
dc.subject |
billboard
|
en |
dc.subject |
outdoor advertisement
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
organization concerned with outdoor advertisement
|
en |
dc.title |
Současný svět billboardů |
cs |
dc.title.alternative |
Todays world of billboards |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Todays world of billboards is an interesting, varied and still developing part of advertisement.My bachelor work is about outdoor advertising. It gives description of the methods, forms and ways that are used for promotion. The emphasis is placed on billboard characteristic, types, dimensions, production, usage and effect on consumer. The end of theoretical part explores the measurement methods of effectiveness and organization concerned with outdoor advertisement. Practical part analyses contemporary situation in outdoor field. It also finds out the public opinions on the world of billboards and tries to forecast its future development. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4829
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|