Současný svět billboardů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný svět billboardů

Show full item record

No preview available
Title: Současný svět billboardů
Author: Řehulková, Zuzana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní reklamu. Praktická část analyzuje současnou situaci na poli outdooru, zjišťuje názory veřejnosti na billboardový svět a snaží se nastínit jeho vývoj v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3169
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4829


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řehulková_2007_bp.pdfBlocked 1.037Mb PDF
řehulková_2007_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
řehulková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account