Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

DSpace Repository

Language: English čeština 

Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Beníčková, Kristína
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:28Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31665
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku zavádějící reklamy a poté analyzovat, zda zavádějící techniky použité ve vybraných reklamách ovlivňují univerzitní studenty.
dc.format 44 s. (58 859 znaků).
dc.format.extent 1369998
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject zavádějící reklama cs
dc.subject vliv cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject advertisement en
dc.subject misleading advertising en
dc.subject impact en
dc.subject consumers en
dc.subject consumer behaviour en
dc.title Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
dc.title.alternative Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemčoková, Katarína
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the misleading advertising and its impact on consumers. The first part of the thesis clarifies the basic theoretical principles. It defines necessary marketing terms along with the useful definitions concerning this topic and analyzes the misleading practices in advertising. The theoretical principles are then used in the practical part. The main objective of this bachelor thesis is to determine the issue of misleading advertising and later to analyze whether the specific misleading practices used in the selected advertisements have a certain impact on the university students who participated in the qualitative research.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38069
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-05-07
local.subject klamavá reklama cs
local.subject klamavé obchodní praktiky cs
local.subject reklama cs
local.subject deceptive advertising en
local.subject false advertising en
local.subject unfair commercial practices en
local.subject advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
beníčková_2015_dp.pdf 1.306Mb PDF View/Open None
beníčková_2015_op.docx 17.40Kb Unknown View/Open None
beníčková_2015_vp.pdf 1.045Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account