Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Misleading Advertising and Its Impact on Consumers

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Autor: Beníčková, Kristína
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku zavádějící reklamy a poté analyzovat, zda zavádějící techniky použité ve vybraných reklamách ovlivňují univerzitní studenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31665
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 38069


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
beníčková_2015_dp.pdf 1.306Mb PDF Zobrazit/otevřít None
beníčková_2015_op.docx 17.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
beníčková_2015_vp.pdf 1.045Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet