Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers |
Autor: |
Beníčková, Kristína
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zavádějící reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce objasňuje základní teoretické principy. Definuje důležité pojmy z oblasti marketingu spolu s jinými užitečnými termíny a analyzuje zavádějící praktiky používané v oblasti reklamy. Tyto teoretické principy jsou následně využité v praktické části. Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat problematiku zavádějící reklamy a poté analyzovat, zda zavádějící techniky použité ve vybraných reklamách ovlivňují univerzitní studenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31665
|
Datum:
|
2014-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
38069
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet