An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kolář, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31606
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti. |
|
dc.format |
60 s. (89 221 znaků) |
|
dc.format.extent |
1650779 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
tržní segment
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zdroje společnosti
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
XY
|
cs |
dc.subject |
hloubkové interview
|
cs |
dc.subject |
interní data
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
market segment
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
company resources
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
XY
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
internal data
|
en |
dc.title |
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
A bachelor thesis deals with a marketing strategy of a select wholesale company in the Czech Republic. The main objective is to reveal weaknesses in the marketing strategy and suggest particular improvement. The theoretical part is concerned with issues relating to marketing strategy. Afterwards, in the analytical part, the theory is applied to a particular Czech company so as to describe its marketing strategy. All the findings are summarized and further elaborated in SWOT analysis. Focusing on weaknesses, the last chapter of the analysis suggests ideas for improvement of the marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
37912
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-07 |
|
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account