An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Autor: Kolář, Martin
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost za účelem popsání její marketingové strategie. Veškeré poznatky jsou shrnuty a dále rozvinuty ve SWOT analýze. Poslední kapitola praktické části navrhuje doporučení, na základě slabých stránek, pro zlepšení marketingové strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31606
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kolář_2015_dp.pdf 1.574Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kolář_2015_op.doc 46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kolář_2015_vp.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet