Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Klamert, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:15:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:15:01Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3115
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce má přiblížit problematiku vytváření projektu Call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem, jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti firem, jak z pohledu teoretického, tak i praktického. Úvodní část vysvětluje pojem call center, a s tím spojenou problematiku CRM, objasňuje měřítka úspěšnosti řízení vztahu se zákazníky, zásady a hodnotu vztahu se zákazníky, popisuje jak vzniká a funguje kontaktní centrum a přehledně pojednává o personálních záležitostech a pozicích v kontaktním centru. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace v evropském kontaktním centru společnosti Olympus, charakterizuje společnost, popisuje její vznik, strukturu a hlavní činnosti a zaměřuje se na uvedení postupů pro zkvalitnění stávajících vztahů a služeb. Závěrečná část pojednává o konkrétních návrzích pro vyšší efektivitu a produktivitu call centra Olympus. |
cs |
dc.format |
95 s., 15 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4769798 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Call centrum
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
vztah
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
dodavatel
|
cs |
dc.subject |
tržní segment
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
tým
|
cs |
dc.subject |
Call centrum
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
relations
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
supplier
|
en |
dc.subject |
market segment
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
team
|
en |
dc.title |
Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The concept of establishing call centres for supporting the management of customer relations as a factor of competitive advantage enhancement |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palánová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this presented diploma work is to bring the public closer to the themes of creating call centre projects whose main goals are to support the management of customer relations as a factor leading to a higher competitive advantage for the company. The theme is being discussed from theoretical as well as an applied aspect. Exordium explains the conception of a Call centre and associated CRM issue, illustrates the criterion of effectively managing customer relations. It also describes principles and customer relations values, the process of creating a Call center and its functions. Personnel issues and positions in the Call centre are closely examined. The practical section focuses on the analysis of the current situation in Olympus European contact Call centre, defines the company itself (the historical background, structure and main activities). The developments leading to current relations and improved services are addressed. The concluding section proposes specific suggestions focused on increasing the efficiency and productivity of the Olympus Call centre. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6549
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account