Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt vytváření call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti |
| Autor: |
Klamert, Jaroslav
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce má přiblížit problematiku vytváření projektu Call center pro podporu řízení vztahu se zákazníkem, jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti firem, jak z pohledu teoretického, tak i praktického. Úvodní část vysvětluje pojem call center, a s tím spojenou problematiku CRM, objasňuje měřítka úspěšnosti řízení vztahu se zákazníky, zásady a hodnotu vztahu se zákazníky, popisuje jak vzniká a funguje kontaktní centrum a přehledně pojednává o personálních záležitostech a pozicích v kontaktním centru. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace v evropském kontaktním centru společnosti Olympus, charakterizuje společnost, popisuje její vznik, strukturu a hlavní činnosti a zaměřuje se na uvedení postupů pro zkvalitnění stávajících vztahů a služeb. Závěrečná část pojednává o konkrétních návrzích pro vyšší efektivitu a produktivitu call centra Olympus. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3115
|
|
Datum:
|
2007-05-04 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6549
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet