dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Sedlmaierová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31122
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce "Projekt redesignu etikety piva Zubr" je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnictví, význam etiket ve vztahu k marketingu, marketingové analýzy a marketingový komunikační mix. Poskytuje základní teoretické poznatky, s nimiž je pracováno v dalších kapitolách diplomové práce. Analytická část charakterizuje firmu Pivovar Zubr a.s., její pozici na trhu, výrobkové portfolio a popisuje současný stav designu etikety piva Zubr. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje analýzu spotřebitele, konkurence a marketingový výzkum. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracována projektová část. Projektová část předkládá projekt redesignu etikety piva Zubr. Navržený projekt je podroben časové a nákladové analýze a analýze rizik a přínosů. |
|
dc.format |
109 s. (148 769 znaků) |
|
dc.format.extent |
3202113 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
analýza designu etikety
|
cs |
dc.subject |
analýza spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt redesignu etikety
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
analýza přínosů
|
cs |
dc.subject |
Brewing
|
en |
dc.subject |
analysis of design labels
|
en |
dc.subject |
consumer analysis
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
project redesign labels
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
risk-benefit analysis
|
en |
dc.title |
Projekt redesignu etikety piva Zubr |
|
dc.title.alternative |
Project of Zubr Beer Label Redesign |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hermély, Petr |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis " Projekt of Zubr Beer Label Redesign" in terms of its content is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part presents basic knowledge concerning the brewing, reading labels in relation to marketing, marketing analysis and marketing communication mix. It provides basic theoretical knowledge with which it is working in other chapters of this thesis. The analytical part describes the company Pivovar Zubr, its market position, product portfolio and describes the current state of beer Zubr label design. The marketing analysis which is made in this thesis includes an analysis of consumers, competition and marketing research. On the basis of the theoretical part the analytical part is developed. The project part presents the project of redesign of beer Zubr label. The proposed project is subjected to a time and costinflammatory analysis and the analysis of risks and benefits. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33721
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|