Projekt redesignu etikety piva Zubr
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt redesignu etikety piva Zubr |
Autor: |
Sedlmaierová, Alena
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce "Projekt redesignu etikety piva Zubr" je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnictví, význam etiket ve vztahu k marketingu, marketingové analýzy a marketingový komunikační mix. Poskytuje základní teoretické poznatky, s nimiž je pracováno v dalších kapitolách diplomové práce. Analytická část charakterizuje firmu Pivovar Zubr a.s., její pozici na trhu, výrobkové portfolio a popisuje současný stav designu etikety piva Zubr. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje analýzu spotřebitele, konkurence a marketingový výzkum. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracována projektová část. Projektová část předkládá projekt redesignu etikety piva Zubr. Navržený projekt je podroben časové a nákladové analýze a analýze rizik a přínosů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31122
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
33721
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet