Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Horák, Přemysl
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:42Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:42Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31116
dc.description.abstract Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsme realizovali. Práce je zakončena návrhem dalších projektů do budoucna.
dc.format 84
dc.format.extent 3840406
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Svět Plodů cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nízkonákladový marketing cs
dc.subject vývoj reklamy cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject zdravá výživa cs
dc.subject trvanlivé potraviny cs
dc.subject Svět Plodů en
dc.subject marketing communications en
dc.subject low-cost marketing en
dc.subject advertising development en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject healthy diet en
dc.subject perishable foods en
dc.title Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů
dc.title.alternative The Project Marketing Communication of Company Svět Plodů
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated The master thesis of marketing communication of company Svět Plodů is divided into the-oretical and practical parts. The theoretical part of the thesis is devoted to theoretical background of marketing, marketing tools, development of its new forms. The practical part analyzes the state of marketing until February 2014, evaluated using three analyzes: PEST, SWOT, Porter. Following projects are based on the results of the analytical section. The thesis ends with proposals of other projects for the future.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33641
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
horák_2015_dp.pdf 3.662Mb PDF View/Open None
horák_2015_op.docx 24.93Kb Unknown View/Open None
horák_2015_vp.docx 22.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account