Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů
Autor: Horák, Přemysl
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsme realizovali. Práce je zakončena návrhem dalších projektů do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31116
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 33641


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horák_2015_dp.pdf 3.662Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horák_2015_op.docx 24.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horák_2015_vp.docx 22.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet