Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů |
Autor: |
Horák, Přemysl
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsme realizovali. Práce je zakončena návrhem dalších projektů do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31116
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
33641
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet