Sociální aspekty edukace dětí s narušenou komunikační schopností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Jůzlová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:39Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31102
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem aspektů výchovy a vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností. Náplní teoretické části jsou základní informace o komunikaci a vývoji komunikace jedince, vývoje řeči z logopedického pohledu a narušených komunikačních schopností dítěte včetně edukace komunikačních kompetencí u dětí. Empirická část je prezentací výzkumu kvantitativního charakteru s dominantní technikou dotazníku zaměřeného na zjištění sociálních aspektů narušených komunikačních schopností dětí. |
|
dc.format |
108 s. |
|
dc.format.extent |
1930187 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
logopedie
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
language
|
en |
dc.subject |
logopaedics
|
en |
dc.subject |
social environment
|
en |
dc.title |
Sociální aspekty edukace dětí s narušenou komunikační schopností |
|
dc.title.alternative |
Social Aspects of Education of Children with Disturbed Communication Ability |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the influence of the aspects of upbringing and education of children with impaired communication ability. Theoretical part consists of basic information about communication and development of communication abilities of children including education of comminication competences of children. Empirical part is a presentation of the research of quantitative character with dominant technique of questionnaire focused on finding out social aspects of impaired communication abilities of children. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33310
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-03-25 |
|
local.subject |
komunikační výchova
|
cs |
local.subject |
řečové poruchy
|
cs |
local.subject |
řečové kompetence
|
cs |
local.subject |
communication education
|
en |
local.subject |
speech disorders
|
en |
local.subject |
language competences
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account