Sociální aspekty edukace dětí s narušenou komunikační schopností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální aspekty edukace dětí s narušenou komunikační schopností |
Autor: |
Jůzlová, Helena
|
Vedoucí: |
Mazánková, Libuše
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vlivem aspektů výchovy a vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností. Náplní teoretické části jsou základní informace o komunikaci a vývoji komunikace jedince, vývoje řeči z logopedického pohledu a narušených komunikačních schopností dítěte včetně edukace komunikačních kompetencí u dětí. Empirická část je prezentací výzkumu kvantitativního charakteru s dominantní technikou dotazníku zaměřeného na zjištění sociálních aspektů narušených komunikačních schopností dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31102
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
33310
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet