Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Markytán, Michael
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:26Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:26Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31073
dc.description.abstract Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů tří dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorových dotazníkových šetření na základních, středních a vysokých školách. Druhým je dotazníkové šetření prove-dené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Evropským sociálním fondem. Třetí je pak navazující průzkum Projektu neziskových organizací (PRON).
dc.format 80 s. 136 182
dc.format.extent 1304557
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotaz-níkové šetření cs
dc.subject mládež cs
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject youth en
dc.subject region of Zlín en
dc.title Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji
dc.title.alternative The Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated This work is about marketing procedures applied in non-profit organizations in region of Zlín. Theoretical part describes application of these marketing procedures, specifying its goals and position of marketing in non-profit sector. Practical part of work compares results of three questionnaire surveys. The first one describes results of author´s questionnaire sur-vey at primary schools, secondary schools and universities. The second survey was held by Tomas Bata University in cooperation with office of Zlín region and European social fund in Czech Republic. The third survey is sub-sequential survey held by Project of non-profit organizations (PRON).
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 41086
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
markytán_2015_dp.pdf 1.244Mb PDF View/Open None
markytán_2015_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
markytán_2015_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account