Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Markytán, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:26Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:26Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31073
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů tří dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorových dotazníkových šetření na základních, středních a vysokých školách. Druhým je dotazníkové šetření prove-dené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Evropským sociálním fondem. Třetí je pak navazující průzkum Projektu neziskových organizací (PRON). |
|
dc.format |
80 s. 136 182 |
|
dc.format.extent |
1304557 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotaz-níkové šetření
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
Zlínský kraj
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
region of Zlín
|
en |
dc.title |
Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Specifics of Marketing Communication of Non-profit Organizations in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is about marketing procedures applied in non-profit organizations in region of Zlín. Theoretical part describes application of these marketing procedures, specifying its goals and position of marketing in non-profit sector. Practical part of work compares results of three questionnaire surveys. The first one describes results of author´s questionnaire sur-vey at primary schools, secondary schools and universities. The second survey was held by Tomas Bata University in cooperation with office of Zlín region and European social fund in Czech Republic. The third survey is sub-sequential survey held by Project of non-profit organizations (PRON). |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41086
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account