Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika marketingových komunikací v neziskovém sektoru ve Zlínském kraji
Autor: Markytán, Michael
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů tří dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorových dotazníkových šetření na základních, středních a vysokých školách. Druhým je dotazníkové šetření prove-dené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Evropským sociálním fondem. Třetí je pak navazující průzkum Projektu neziskových organizací (PRON).
URI: http://hdl.handle.net/10563/31073
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
markytán_2015_dp.pdf 1.244Mb PDF Zobrazit/otevřít None
markytán_2015_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
markytán_2015_vp.doc 159Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet