Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kašíková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:19Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31061
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové (komunikační) strategie svatebního salonu Adeleine poskytující služby v oblasti Brno a Brno-venkov. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretická východiska, stanoveny cíle a metodologie práce. V praktické části je představen svatební salon Adeleine, kdy součástí je analýza mikroprostředí, dále je pak provedena analýza makroprostředí, v závěru vyhodnocen kvalitativní a kvantitativní výzkum, stanovena východiska pro projektovou část. V projektové části je navržena marke-tingová (komunikační) strategie svatebního salonu pro nadcházející období. |
|
dc.format |
93 (144 343 znaků) |
|
dc.format.extent |
1256826 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služba
|
cs |
dc.subject |
svatební salon
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
wedding salon
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
micro-environment
|
en |
dc.subject |
macro-environment
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE anal-ysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine |
|
dc.title.alternative |
The Marketing (Communication) Strategies for the Wedding Salon Adeleine |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with a creation of marketing (communication) strategy of the wed-ding salon Adelaine that provides services in the districts Brno and Brno-venkov. In the first part, the theoretical framework is elaborated and goals together with work methodolo-gy are set. In the following practical part, the wedding salon Adelaine is introduced. The thesis carries on developing a micro-environment analysis and a macro-environment analy-sis. In the end, a qualitative and a quantitative research is evaluated and starting points are determined for the project part. Finally, in the project part, the marketing (communication) strategy for the upcoming period of the wedding salon is suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41069
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account