Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Autor: Kašíková, Iva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingové (komunikační) strategie svatebního salonu Adeleine poskytující služby v oblasti Brno a Brno-venkov. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretická východiska, stanoveny cíle a metodologie práce. V praktické části je představen svatební salon Adeleine, kdy součástí je analýza mikroprostředí, dále je pak provedena analýza makroprostředí, v závěru vyhodnocen kvalitativní a kvantitativní výzkum, stanovena východiska pro projektovou část. V projektové části je navržena marke-tingová (komunikační) strategie svatebního salonu pro nadcházející období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31061
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41069


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kašíková_2015_dp.pdf 1.198Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kašíková_2015_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kašíková_2015_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet