dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Ježková, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:18Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31060
|
|
dc.description.abstract |
Interaktivní a interní marketing, dva blízké pojmy a přístupy protínající se v jednom článku, kterým je zaměstnanec společnosti. Právě pomocí jejich aplikace se společnosti zaměřují na zaměstnance, jehož prostřednictvím následně oslovují zákazníka společnosti. Vše je následně doprovázeno externím a vztahovým marketingem. Vzhledem k tomu, že v oblasti podnikání ve službách zaměstnanci firem svojí prací přímo ovlivňují výslednou kvalitu poskytované služby i konkurenceschopnost společnosti na trhu, je význam aktivního uplatnění těchto přístupů o to důležitější. Tato práce se věnuje specifikům interaktivního a částečně interního marketingu u poskytovatele služeb v odpadovém hospodářství, oboru, jehož význam s ohledem na dnešní celosvětové environmentální výzvy nelze přehlédnout. Vyznačuje se vysokou mírou závislosti na legislativních úpravách a je technologicky a odbornostně náročným odvětvím. Z pohledu marketingu oplývá řadou specifik, která se v každodenní realitě promítají do nutnosti aplikace specifických marketingových přístupů. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a teoretická východiska k tématu práce. Metodologický postup stanovuje cíl práce, výzkumné otázky a postup pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interaktivního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele služeb v odpadovém hospodářství. |
|
dc.format |
82 s. (125 715 znaků) |
|
dc.format.extent |
1574698 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
odpadové hospodářství
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
interaktivní marketing
|
cs |
dc.subject |
interní marketing
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
waste management
|
en |
dc.subject |
marketing service
|
en |
dc.subject |
interactive marketing
|
en |
dc.subject |
internal marketing
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
relational marketing and CRM
|
en |
dc.title |
Interaktivní marketing ve službách |
|
dc.title.alternative |
The Interactive Marketing in Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Interactive and internal marketing, close terms intersecting at one point, which is the employee. In applying them, companies focus on an employee through which they are approaching their customers. Everything is accompanied by external and relational marketing. The employee in the service sector directly influences final quality of the services and a company's competitive ability on the market. With regards to this, the importance of active application of these practices is even more important. This thesis focuses on the specifics of interactive and partly internal marketing of a waste management provider. In an industry whose importance, in the light of today's global environmental challenges can't be overlooked. It is characterized by strong dependency on legislative changes and is technologically and knowledge based demanding. From the marketing point of view this industry shows a lot of specifics that are reflected in the need of applying specific marketing approaches. Concerning the thesis theme, basic terms and theoretical outcomes are defined in the theoretical section. A methodological process supports the aim of the thesis, the research questions and the procedure for the qualitative survey and for the analysis of the use of interactive marketing tools. The practical section deals with the characteristics of the selected company and presents the results of investigations implemented to process the final project on the practical application of these tools in accordance with the marketing concept of the selected waste management provider. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41068
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|