Interaktivní marketing ve službách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interaktivní marketing ve službách |
Autor: |
Ježková, Renáta
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Interaktivní a interní marketing, dva blízké pojmy a přístupy protínající se v jednom článku, kterým je zaměstnanec společnosti. Právě pomocí jejich aplikace se společnosti zaměřují na zaměstnance, jehož prostřednictvím následně oslovují zákazníka společnosti. Vše je následně doprovázeno externím a vztahovým marketingem. Vzhledem k tomu, že v oblasti podnikání ve službách zaměstnanci firem svojí prací přímo ovlivňují výslednou kvalitu poskytované služby i konkurenceschopnost společnosti na trhu, je význam aktivního uplatnění těchto přístupů o to důležitější. Tato práce se věnuje specifikům interaktivního a částečně interního marketingu u poskytovatele služeb v odpadovém hospodářství, oboru, jehož význam s ohledem na dnešní celosvětové environmentální výzvy nelze přehlédnout. Vyznačuje se vysokou mírou závislosti na legislativních úpravách a je technologicky a odbornostně náročným odvětvím. Z pohledu marketingu oplývá řadou specifik, která se v každodenní realitě promítají do nutnosti aplikace specifických marketingových přístupů. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a teoretická východiska k tématu práce. Metodologický postup stanovuje cíl práce, výzkumné otázky a postup pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interaktivního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele služeb v odpadovém hospodářství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31060
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41068
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet