Marketingová komunikace farmaceutické společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace farmaceutické společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Grygarová Zenzingerová, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:17Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31056
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace léčiva na předpis. Teoretická část zpracovává obecné poznatky z oboru farmaceutického marketingu, se zaměřením na jeho specifické rysy. Praktická část obsahuje popis farmaceutické firmy a marketingový mix konkrétního léčiva s důrazem na rozbor marketingové komunikace, použité v kampani při vstupu léčiva na český trh. Na základě výstupů realizovaného marketingového průzkumu je provedeno vyhodnocení efektivity této kampaně. Projektová část poznatky získané v teoretické i praktické části práce využívá k návrhu úprav komunikace léčiva pro další hodnocené období.
dc.format 82 s. ( 115 418 znaků)
dc.format.extent 3205791
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Farmaceutický marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject léčivo cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Pharmaceutical marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject pharmaceutical product en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
dc.title.alternative The Marketing Communication of a Pharmaceutical Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis studies marketing of prescribed pharmaceuticals product. The theoretical part sums up general findings from the field of pharmaceutical marketing, focusing o it's specific features. The practical part describes a pharmaceutical company, as well as a marketing mix for a specific pharmaceutical product, putting emphasis on the analysis of marketing communication used in launching the said pharmaceutical product in the Czech market. Effectivity of this marketing communication is evaluated, using marketing research results. The project part of the thesis puts together the findings from both theoretical and practical parts and uses them to propose changes in marketing communication for the said pharmaceutical product, to be used in upcoming evaluated period.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 41064
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
grygarová zenzingerová_2015_dp.pdf 3.057Mb PDF View/Open None
grygarová zenzingerová_2015_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
grygarová zenzingerová_2015_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account