Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti |
Autor: |
Grygarová Zenzingerová, Jana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace léčiva na předpis. Teoretická část zpracovává obecné poznatky z oboru farmaceutického marketingu, se zaměřením na jeho specifické rysy. Praktická část obsahuje popis farmaceutické firmy a marketingový mix konkrétního léčiva s důrazem na rozbor marketingové komunikace, použité v kampani při vstupu léčiva na český trh. Na základě výstupů realizovaného marketingového průzkumu je provedeno vyhodnocení efektivity této kampaně. Projektová část poznatky získané v teoretické i praktické části práce využívá k návrhu úprav komunikace léčiva pro další hodnocené období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31056
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41064
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet