Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Polák, František
|
|
dc.contributor.author |
Wetterová, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31002
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.format.extent |
1801712 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
integrovaný marketing
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
Event Marketing
|
en |
dc.subject |
Integrated Marketing
|
en |
dc.subject |
Situational Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice |
|
dc.title.alternative |
The Event Proposal of LOCOMOTION Agency for Shopping Centres in the Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis, setting goals, identification of target groups, identification of resources, schedule and budget. In conclusion are suggested ways to evaluating the events and proposal of media strategy. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41007
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account