Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Autor: Wetterová, Milena
Vedoucí: Polák, František
Abstrakt: Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31002
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41007


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
wetterová_2015_dp.pdf 1.718Mb PDF Zobrazit/otevřít None
wetterová_2015_op.pdf 625.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
wetterová_2015_vp.pdf 697.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet