Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice |
Autor: |
Wetterová, Milena
|
Vedoucí: |
Polák, František
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31002
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41007
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet