dc.contributor.advisor |
Svačinová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Kryšková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30995
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o. |
|
dc.format |
71 s. (78 790 znaků) |
|
dc.format.extent |
2392125 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing in tourism
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Mix for Tour Operator YOUGOLF, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on marketing issues in tour operating business. Considering the YOUGOLF, s.r.o., tour operator, we have mainly aimed to golf tourism. The theoretical part, describes tourism in general. There, moreover, is mentioned a fundamental depiction of tourism division. Crucial pitches of marketing mix in tourism industry are thoroughly argued as well. The practical part, introduces YOUGOLF, s.r.o., organization in general, situation analysis and SWOT analysis. Great emphasis is placed on individual elements of the marketing mix. Finally, according to the results having been experienced in the research process, there are given suggestions and personal recommendations to the management of the YOUGOLF, s.r.o. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40999
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|