Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.
Autor: Kryšková, Andrea
Vedoucí: Svačinová, Jitka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30995
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40999


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kryšková_2015_dp.pdf 2.281Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kryšková_2015_op.pdf 708.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kryšková_2015_vp.pdf 616.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet