Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingového mixu pro cestovní kancelář YOUGOLF, s.r.o. |
| Autor: |
Kryšková, Andrea
|
| Vedoucí: |
Svačinová, Jitka
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingu v cestovní kanceláři YOUGOLF, s.r.o., se zaměřením na golfové zájezdy. Teoretická část, obsahuje základní popis cestovního ruchu, jeho členění, dále popis situační analýzy a problematiku marketingového mixu v cestovním ruchu. V praktické části bakalářské práce následuje popis organizace YOUGOLF, s.r.o., situační analýza a SWOT analýza. Velký důraz je kladen na jednotlivé prvky marketingového mixu. Na závěr, v souladu s výsledky, které byly zjištěny v procesu výzkumu, jsou uvedeny návrhy a osobní doporučení k řízení YOUGOLF, s.r.o. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30995
|
|
Datum:
|
2015-03-06 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40999
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet