Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Olivíková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Kotykova, Stella
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30993
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude zaměřená na analýzu portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Tato bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde vhodnou literaturou bude vysvětlen pojem marketing, produkt a další potřebné poznatky ke zpracování praktické části. V praktické části bude zpracovaná analýza prodejných a neprodejných vybraných výrobků. Použitím matice GE bude zhodnocené postavení dodavatelů pro prodejnu. Pro analýzu konkurenčního prostředí bude použitá SWOT analýza. Doporučení a návrhy vyplynou z výsledků analýz. |
|
dc.format |
56 s. |
|
dc.format.extent |
1188933 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
analýza portfolia
|
cs |
dc.subject |
matice GE
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
portfolio analysis
|
en |
dc.subject |
GE model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma |
|
dc.title.alternative |
The Portfolio Analysis of Emil Olivík - Heřma Company Selected Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on portfolio analysis of selected products by Emil Olivík Heřma Company. The bachelor thesis consists two parts. The first part is theoretical where by appropriate literature is explain terms as marketing, product and other necessary knowledges which are important for a practical part. In the practical part is made analysis of salable and unsalable selected products. By using GE matrix is evaluated a position of suppliers for the store. For the analysis of the competitive environment is used SWOT analysis. Recommendations and suggestions arising from the analysis results. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40997
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account