Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma |
Autor: |
Kotykova, Stella
|
Vedoucí: |
Olivíková, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce bude zaměřená na analýzu portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma. Tato bakalářská práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde vhodnou literaturou bude vysvětlen pojem marketing, produkt a další potřebné poznatky ke zpracování praktické části. V praktické části bude zpracovaná analýza prodejných a neprodejných vybraných výrobků. Použitím matice GE bude zhodnocené postavení dodavatelů pro prodejnu. Pro analýzu konkurenčního prostředí bude použitá SWOT analýza. Doporučení a návrhy vyplynou z výsledků analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30993
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
40997
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet