Komunikační plán fitness studia Vibrogym
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prusenovský, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Hrabálková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30991
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování komunikačního plánu pro fitness studio Vibrogym se zaměřením na nově plánované rozšíření služeb ke konci roku 2015. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace a její proces, integrovaná marketingová komunikace, analýza konkurence, PEST a SWOT analýza, komunikační plán a jeho jednotlivé části. Praktická část je soustředěna na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Součástí je popis činností studia a nabídka jeho služeb. Poté je provedena potřebná analýza obsahující srovnání konkurence, PEST analýzu, definici cílových zákazníků, popis použitých marketingových nástrojů a SWOT analýzu. Následně je zpracován konkrétní komunikační plán. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.format.extent |
1554772 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Comunnication plan
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Komunikační plán fitness studia Vibrogym |
|
dc.title.alternative |
The Communication Plan of Fitness Studio Vibrogym |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to suggest and create a communication plan for fitness studio Vibrogym, which is focused on its newly planned expansion of services at the end of year 2015. The theoretical part deals with the explanation of terms such as marketing communication and its process, integrated marketing communication, competitor analysis, PEST and SWOT analysis, communication plan and its individual parts. Practical part is concetrated on the application of theoretical knowledge into practice. Also included is a description of activities and service which its offer. Afterwards, the necessary analysis is performed, that includes compared competition, PEST analysis, definition of target customers, a description of used marketing tools and SWOT analysis. Subsequently is made the specific communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40995
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account