Komunikační plán fitness studia Vibrogym
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán fitness studia Vibrogym |
Autor: |
Hrabálková, Veronika
|
Vedoucí: |
Prusenovský, Martin
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování komunikačního plánu pro fitness studio Vibrogym se zaměřením na nově plánované rozšíření služeb ke konci roku 2015. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace a její proces, integrovaná marketingová komunikace, analýza konkurence, PEST a SWOT analýza, komunikační plán a jeho jednotlivé části. Praktická část je soustředěna na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Součástí je popis činností studia a nabídka jeho služeb. Poté je provedena potřebná analýza obsahující srovnání konkurence, PEST analýzu, definici cílových zákazníků, popis použitých marketingových nástrojů a SWOT analýzu. Následně je zpracován konkrétní komunikační plán. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30991
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40995
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet